داره کار بیخ پیدا می‌کنه، یکبار تلفن قطع می‌شه، بعد از درست شدن تلفن، موبایل قطع می‌شه، یک بار کابل اینترنت پاره می‌شه، بعد برق قطع می‌شه، برق و تلفن که وصل می‌شه بلاگفا از دسترس خارج می‌شه، به مدیر بلاگفا خبر می‌دی که چرا اینجوریه، محل نمی‌ذاره، خلاصه توی بد مخمصه‌ای گیر کردیم،

  اگر این تحریم بخشداری تمام بشه، دست بلاگفا را می‌بوسم و میذارمش طاقچه و می‌رم سراغ یک فضای شخصی حتی اگر به قیمت جانم تمام شود!

  موبایل همراه اول هم که هنوز از دسترس خارجه.